Bosch Aspirapolvere senza sacco BGS62232 multi

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch Aspirapolvere senza sacco BGS62232 multi op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,8

Erelid 09-06-2013

Stofzuiger nu ruim 2 jaar in bezit. We kennen hem dus nu wel.
-Zuigen doet ie prima
-Geen kosten voor stofzakken
MIN
-Groot
-Hij gaat stinken (schoon filter)
-Bevestiging stang aan slang was al snel kapot
-Tijdens het stofzuigen gaat het ding uit zich zelf "iets doen" waardoor je even moet wachten met zuigen.
-Leegmaken is meer gerommel dan een stofzak vervangen
-Gen handvat als ie recht op staat (zoals je 'm op de trap gebruikt) erg lastig

Officiële reactie van Bosch 11-06-2013

Geachte Erelid,

Wij willen u vragen contact op te nemen met ons Bosch infoteam. Wellicht kunnen we u wat gebruikstips geven voor de Bosch BGS62232. Contact kunt u opnemen via de telefoon via nummer 088 424 4010, of per e-mail via adres infoteam-bosch@bshg.com.

Vriendelijke groeten,
S. Mos
Productadviseur Bosch

Officiële reactie van Bosch 11-06-2013

Geachte Erelid,

Wij willen u vragen contact op te nemen met ons Bosch infoteam. Wellicht kunnen we u wat gebruikstips geven voor de Bosch BGS62232. Contact kunt u opnemen per de telefoon via nummer 088 424 4010 of per e-mail via adres infoteam-bosch@bshg.com.

Vriendelijke groeten,
S. Mos
Productadviseur Bosch

eefV 11-04-2013

Inmiddels een paar weken in huis. Bevalt erg goed, maar ik heb toch een paar opmerkingen. Dit meer ter verbetering van een toekomstige model.
1. De verbinding van de telescoopbuis met de slang en met de hulpstukken voelt nogal gammel aan. Daarnaast zit er eigenlijk te veel speling op de houder als je de buis in de stofzuiger steekt.
2. Het snoer rolt niet geweldig op. Nu gaat het laatste stukje nog aardig, maar het zal me niet verbazen als ik na een aantal jaren het snoer met de hand er in moet helpen.
3. Ik mis een handvat bij het optillen van de zuiger als deze rechtop staat, dus met de wielen in de lucht.

Verder bevalt de stofzuiger erg goed. Persoonlijk vind ik het opbergvak met hulp stukken erg handig ontworpen en de plek van het filter.

eefV 19-04-2013

Na een paar weken gebruik wil ik nog als aanvulling geven dat de uitblaas opening (schuin naar boven) er slim is bedacht. Bij de vorige stofzuiger zat deze aan de zijkant waardoor het stof alsnog weggeblazen werd. Verder manoeuvreert de Bosch erg lekker.

pette 13-03-2011

hiervoor hadden wij een dyson dc20 die heeft 2,5jaar meegegaan en vinden we enorme rommel vergeleken met deze bosch.
dit is teminste een stevige stofzuiger en de zuigkracht daar kon onze dysen niet aan tippen.
alleen is de bosch wat groter uitgevallen maar daarmee staat hij ook wel stabieler als ge de zuigmond met de slang er op bevestigt.
dus ik moet zeggen dat we voor deze prijs zeer tevreden zijn met onze aankoop

lotsie 27-02-2011

wordt gebruikt in:
jaren 30 huis met 100den randjes hoekjes en gaatjes, kat, kind en twee volwassenen. aan rand van bos. op houten en tegelvloeren.
We hebben hiervoor Dyson gehad en Philips zakloos. Die gingen na twee jaar stuk dus nu een Bosch proberen.
Heb er een extra garantie bijgekocht waarbij hij vollledig vervangen wordt voor 6 jaar en ik en leentoestel krijg mocht het nodig zijn. Ja dat wil je als je dure stofzuigersstaads na twee jaar stukgaan...

voordelen:
Heb hem pas één dag. Maar het lijkt een hele goeie aankoop. Hij zuigt erg goed. Ook omgevingsstof werd meteen meegenomen.
De stang is heel flexibel en makkelijk uit elkaar te halen.
Er zit een stevige beugel aan waarmee je hem goed als 'armtas' de trap op kan dragen. Was voor mij een doorslaggevend punt was aangezien onze trap steil en smal is en een stofzuiger toch altijd te zwaar en groot is. (op de foto is de zwarte beugel

nadelen:
weet ik niet. hij lijkt wat groot maar hij past prima in mijn trapkast. uiteindelijk moet een stofzuiger vooral goed stofzuigen en makkelijk in gebruik zijn, hoe knap hij eruitziet vind ik niet zo belangrijk. Al vind ik hem wel mooi.

Roxx 22-01-2011

Onverwachts een nieuwe stofzuiger kopen...
Best lastig. Maar de commercial op TV kwam sympathiek op mij over. Ik heb tot nu ook niet echt slechte reviews over dit product gelezen.

Wat ik na enkele dagen heel positief vind:-Grote zuigkracht, -grote wendbaarheid, -het apparaat "volgt" heel goed en soepel, -parketborstel is zeer wendzaam zodoende kun je goed en gemakkelijk onder wat lage kasten en in kleine hoekjes zuigen, -lang snoer (8 meter) rolt heel soepel op, -geluid valt mij mee.

Minder positief:-Het is een groot apparaat.
(Ondanks de grootte, rijdt het zeer soepel met je mee)
-en de grote zuigmond. Die ga ik niet gebruiken, maar dat is ook niet nodig, want de parketborstel is voor mij prima! Ik heb alleen harde vloeren in huis en de matten neemt deze borstel moeiteloos mee.- jammer dat het apparaat niet, net als een Dyson, zo compact opgeborgen kan worden.

Het apparaat heeft 2 bevestigingspunten om de
telescoopsteel aan vast te maken, 1 aan de zijkant en 1 aan de onderkant. Je kunt het apparaat dus ook op de "kont" parkeren.

Na in 15 jaar 4 stofzuigers te hebben versleten, waar onder een Dyson, voelt deze aankoop voor het eerst als super tevreden.

Wat betreft de duurzaamheid: dat zullen we moeten bezien, ik behandel mijn stofzuiger niet met fluwelen handschoenen, en mijn vorige Dyson, die nog duurder was heeft het ook niet langer als 2,5 jaar uitgehouden.

Richard_40 07-05-2010

Prima stofzuiger. Wel een enorme bak. De vrouw vindt hem aan de zware kant, vooral om even mee de trap op te nemen.
Voldoende wendbaar, prima bereik.
Relatief stille motor maar de slang en mondstukaansluiting lekken zuiglucht en daarom is het apparaat toch irritant lawaaïg. Onbenullig groot combi-mondstuk, dat heeft Philips met die driehoekige dingen toch beter voor elkaar. Handiger is het meegeleverde parketmondstuk.
De stofopvangbak is groot genoeg en eenvoudig eruit te halen en te legen. Geen geknoei. Terugplaatsen gaat niet heel soepel.
Mooi design. Enorme zuigkracht, eenvoudig traploos instelbaar. Hulpstukjes netjes in stofzuiger opgeborgen. Ondanks minpuntjes toch tevreden met deze relatief goedkope stofzuiger.